2015. április 8., szerda

Koszorú

Ez volt az első húsvétunk, hogy csak ketten voltunk Janikámmal. Nem igen volt kedvem semmi különös dologhoz az ünnepléshez meg aztán végképp semmi.

Készítettem egy koszorút a temetőre. Sima hungarocel alap kétféle szalaggal áttekerve. A tojások is hungarocelek. Azokat festettem és néhány kiegészítővel együtt felragasztottam a kész alapra. Ilyen lett:




A masnival a végén nagyon megküzdöttem. Mire sikerült kitalálni, hogy hogy is lenne a legjobb. Igazából maga a koszorú elkészítés nem vett sok időt igénybe ezért el is határoztam, hogy mindig én fogom csinálni a koszorúkat, mert így legalább a kedvemre valóak.

Aztán volt még egy kis tyúk vágás nálunk. Húsvétra mindig szoktak kérni tőlem tyúkokat. Most ötöt vágtunk. Nagyon szépek voltak. A legkisebb 2,2 kg a legnagyobb 3,4 kg volt. A zsírt nem mértem hozzá egyikhez sem, mert nagyon sok lenne.
Íme az egyik példány:





Köszönöm, hogy meglátogattál :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése