2012. szeptember 25., kedd

SZÜLINAPOM-POM utolsó rész

Sajnos eddig még nem tudtam megmutatni a lányoktól kapott utolsó ajándékokat. Nem akarok mentegetőzni, de sajnos annyit kellett mostanság dolgozni, hogy amikor hazaértem már nem igen volt kedvem a blogolással foglalkozni. Most azonban pótolok minden eddigi elmaradást.

Azt azért még előzetesben el kell, hogy mondjam, hogy rég volt már ennyire jó szülinapom. Ugyan Janika mindig vesz nekem valami olyan dolgot, amit előre megbeszélünk, de az soha nem meglepi. Most viszont volt 12 meglepetésben is részem, és mondhatom nem tudnék választani, hogy melyik a legkedvesebb a szívemnek. Annyi szeretet árad mindegyik ajándékból, amit leírni nem lehet. Nagyon jól esett, hogy mindannyian ennyire figyelmesek voltatok. Köszönöm :) Boldog vagyok, és remélem, hogy Ti majd ugyan így fogtok örülni az általam készült dolgoknak.

De lássuk az ajándékokat.

Gerda ajándékai:
Macifarmom lakóinak száma ismét bővült. :) A csoki meg nagyon fini volt. (Jánosom szerint is :)) Köszönöm szépen.

Veronika ajándékai pedig a következők

A szemüvegtartó már használatba is lett helyezve, mint ahogy a képen is látszik. :) A medál nagyon tetszik, és a "szütyőknek" is nagy hasznát fogom venni. Köszönöm szépen.

Végezetül megmutatnám Janikám ajándékait. Igaz utólag kaptam őket, de nem számít, mert mind nagyon tetszik (nemhiába én választottam őket).

Fel lett újítva a ruhatáram, annál is inkább, mert nem vagyok egy konfekció méret (kicsit sűrűbbre sikerültem az átlagosnál), és végre sikerült találnom egy üzletet, ahol nem csak S-es méretet lehet kapni. Igaz ezért 100 km-t kellett autókázni, de úgy voltam vele, hogy nem minden nap jutunk el ilyen messzire, csak azért, hogy ruhát vegyünk rám. Szerencsém volt, mert nagyon sok felső utolsó darab volt és ezért le volt árazva. Összességében így is többet költöttem, mint szerettem volna, de nagyon boldog vagyok, hogy végre van mit felvennem.

A másik ajándék:
Végre. Már nagyon rég szerettem volna és most akciós volt a Metróban. Remélem valamelyik hét végén már alkalmam lesz arra is, hogy kipróbáljam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése